Μάθετε το myEGDIXlive
Τι μπορείτε να κάνετε στην «Εξυπηρέτηση από την ΕΓΔΙΧ με τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνικό ραντεβού»
Μάθετε το myEGDIXlive
Τι θα μάθετε σε αυτή την ενότητα:
- Τι είναι το myEGDIXlive
- Ποιος είναι ο στόχος του
- Ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνει
Περιγραφή του myEGDIXlive
Tο myEGDIXlive είναι μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εξυπηρέτησης των ενδιαφερομένων (φυσικά πρόσωπα, Σύμβουλοι, ή εκπρόσωποι νομικών προσώπων), με την παροχή της δυνατότητας τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης ή τηλεφωνικής επικοινωνίας κατόπιν ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.
Στόχος του myEGDIXlive
Στόχος του myEGDIXlive είναι να παρέχει στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να λαμβάνουν εξ΄αποστάσεως υποστήριξη σε ερωτήματα που αφορούν:
- αιτήσεις τους στην Πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών και
- αιτήσεις τους στις πλατφόρμες:
α) Πλατφόρμα υποβολής αίτησης χορήγησης Βεβαίωσης Ευάλωτου Οφειλέτη,
β) Πλατφόρμα υποβολής αίτησης στο Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου Ευάλωτου Οφειλέτη και
γ) Πλατφόρμα υποβολής αίτησης χορήγησης Βεβαίωσης Οικονομικά Ασθενέστερου Οφειλέτη.
Υπηρεσίες που περιλαμβάνει:
Παροχή οδηγιών σχετικά με τις ενέργειες που συνίστανται ή απαιτούνται να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι, ανάλογα με το στάδιο της αίτησης, για την επίλυση προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζουν.