Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ

 

Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ - Εξυπηρέτηση με ραντεβού από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού

 

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στον  ΟΑΕΔ για να εξυπηρετηθείτε στα υποκαταστήματα ΚΠΑ2 και ΕΚΟ με φυσική παρουσία. Μέσω ραντεβού με φυσική παρουσία στις κατά τόπους Υπηρεσίες του Οργανισμού, εξυπηρετούνται μόνο οι υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Βρείτε τη λίστα των υπηρεσιών που παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά  εδώ.

    Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ διαθέσιμες για ραντεβού με φυσική παρουσία

    Οι υπηρεσίες για τις οποίες μπορείτε να εξυπηρετηθείτε με φυσική παρουσία είναι οι ακόλουθες:

     

    ü    Υπηρεσίες που αφορούν Επιδόματα και Παροχές:

    i.   Αιτήσεις παροχών που δεν διατίθενται ηλεκτρονικά
    ii.  Βεβαίωση λήψης Τακτικής Επιδότησης Ανεργίας (εκτός του τρέχοντος έτους) 
    iii. Υποβολή ενστάσεων για τις παροχές ασφάλισης πλην των κοινωνικών παροχών
    iv. Υπηρεσία εξυπηρέτησης οικιστών εργατικών κατοικιών/ δανειοληπτών τέως ΟΕΚ

     

    ü     Υπηρεσίες που αφορούν Προγράμματα Απασχόλησης:

    i.   Αίτηση καταβολής αποδοχών σε μαθητές – σπουδαστές – φοιτητές που απέχουν από την εργασία τους για συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις.
    ii.  Υποβολή αιτήσεων για καταβολή επιχορήγησης από εργοδότες / Προσκόμιση δικαιολογητικών
    iii. Υποβολή ενστάσεων από εργοδότες για προγράμματα απασχόλησης
    iv. Αίτηση επιχορήγησης από εργοδότες για πρακτική άσκηση σπουδαστών ΑΤΕΙ – ΑΣΠΑΙΤΕ

     

    ü    Υπηρεσίες που αφορούν το Μητρώο του Οργανισμού:

    i.   Υποβολή αίτησης αναγνώρισης χρόνου ανεργίας λόγω περιστασιακής απασχόλησης
    ii.  Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου / Προσκόμιση δικαιολογητικών
    iii. Έκδοση κλειδαρίθμου (όπου απαιτείται)

     

    ü   Υπηρεσίες Συμβουλευτικής:

    i.   Συμβουλευτική ανέργων
    ii.  Συμβουλευτική εργοδοτών
    iii. Συμβουλευτική ανέργων Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων

     

    Για να βρείτε το κατάστημα στο οποίο υπάγεστε, πατήστε εδώ. 

    Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:

    • το ονοματεπώνυμο σας
    • την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
    • τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
    • τη διεύθυνση σας
    • τον ΑΦΜ σας

     

    Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει την υπηρεσία που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί ορίζοντας τη διεύθυνση κατοικίας του ή τη διεύθυνση της επιχείρησής του σε περίπτωση εργοδότη, επιλέγοντας την διαθέσιμη ημερομηνία και ώρα.

    Η επίσκεψη στις Υπηρεσίες του Οργανισμού, θα πρέπει να γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών  για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου  μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο, εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

    Διευκρινίζεται ότι, για τις υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, υπάρχει εναλλακτικά δυνατότητα εξυπηρέτησης, με την υποβολή αιτημάτων και δικαιολογητικών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), εφόσον επισυνάπτεται Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της Υπογραφής ή Υπεύθυνη Δήλωση που εκδίδεται μέσω gov.gr

      Συχνές ερωτήσεις

       

      Νομικό πλαίσιο

      • Διαδικασία παροχής υπηρεσιών σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) μέσω πλατφόρμας ραντεβού (ΦΕΚ 4961/26-10-2021)
      • Διόρθωση σφάλματος στην υπ΄ αριθμ. οικ./81611/21.10.2021  (Β΄ 4961) απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικρατείας (rantevouoaed.gov.gr) (ΦΕΚ Β΄ 5292)

       

      Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής

      Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

      Επικοινωνία 

      ​ 

       

      email

      Μπορείτε εδώ να υποβάλετε το γραπτό ερώτημά σας, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΕΔ