Βοήθεια για την εφαρμογή.

Για δημιουργία νέας Κατάστασης Πληρωμής (ΚΠ) επιλέγουμε "Αρχείο"->"Νέο" ή το πλήκτρο "Νέο". Στη συνέχεια επιλέγουμε το είδος της ΚΠ από τη λίστα και πατάμε "Εντάξει".

Συμπληρώνουμε τα γενικά στοιχεία της ΚΠ, όπως Υπηρεσία και Στοιχεία Συντάκτη. Τα στοιχεία της υπηρεσίας όπως κωδικός οργανισμού κτλ συμπληρώνονται επιλέγοντας από λίστα τον οργανισμό (πατώντας το πλήκτρο Αναζήτηση). Ο Αριθμός Μητρωού Εργοδότη ΙΚΑ είναι υποχρεωτικός. Αν δεν έχετε ΑΜΕ ΙΚΑ (δεν κανετε κρατήσεις υπέρ ΙΚΑ) συμπληρώστε 0000000024.

Στη συνέχεια πατώντας "Εισαγωγή" μπορούμε να εισάγουμε νέα εγγραφή. Ανοίγει νέα οθόνη, ανάλογα με το είδος της ΚΠ. Στη νέα αυτή οθόνη εισάγουμε τα στοιχεία για τη συγκεκριμένη εγγραφή. Η εφαρμογή περιέχει μια βάση δεδομένων για την αποθήκευση των στοιχείων των εργαζομένων. Εφόσον τα στοιχεία ενός εργαζομένου έχουν εισαχθεί μια φορά, μπορούμε εισάγωντας μόνο το ΑΦΜ του και πατώντας το πλήκτρο "Αναζήτηση με ΑΦΜ" να επαναφέρουμε τα στοιχεία του από τη βάση δεδομένων. Εισάγουμε τα στοιχεία της εγγραφής και πατάμε "Εντάξει". Επιστρέφουμε στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής, όπου υπάρχει πλέον στον πίνακα μία εγγραφή με τα στοιχεία που δώσαμε.

Εφόσον θέλουμε να επεξεργαστούμε μία υπάρχουσα εγγραφή, την επιλέγουμε και πατάμε "Επεξεργασία". Για να την διαγράψουμε πατάμε "Διαγραφή".

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα αντιγραφής μιας εγγραφής πατώντας "Αντιγραφή γραμμής". Ανοίγει νέο παράθυρο με τα στοιχεία της εγγραφής, όπου μπορούμα να κάνουμε όποιες αλλαγές θέλουμε και να αποθηκεύσουμε τη νέα εγγραφή.

Όταν ολοκληρώσουμε τη συμπλήρωση της ΚΠ, μπορούμε να την αποθηκεύσουμε σε αρχείο (επιλέγοντας "Αρχείο"->"Αποθήκευση" ή το πλήκτρο "Αποθήκευση") ή να την εκτυπώσουμε (επιλέγοντας "Αρχείο"->"Εκτύπωση" ή το πλήκτρο "Εκτύπωση"). Για την εκτύπωση δημιουργείται ένα pdf αρχείο το οποίο αποθηκεύεται στο φάκελο "Έγγραφα χρήστη"/xep_gsis.

Εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε νέα ΚΠ, με βάση κάποια ήδη αποθηκευμένη, μπορούμε να την ανοίξουμε ("Αρχείο"->"Άνοιγμα") και να επιλέξουμε "Εργαλεία"->"Αλλαγή Αριθμού Κατάστασης". Μ'αυτόν τον τρόπο δίνεται νέος Αριθμός κατάστασης στην ΚΠ, άρα ουσιαστικά έχουμε μια νέα ΚΠ.

Εφόσον θέλουμε να δημιουργήσουμε αρχείο για την Ενιαία Αρχή Πληρωμών επιλέγουμε "Αρχείο"->"Δημιουργία αρχείου μισθοδοσίας". Μας ζητούνται κάποια επιπλέον στοιχεία (όπως έτος και μήνα πληρωμής) και στη συνέχεια αποθηκεύουμε το αρχείο.

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα μαζικής εισαγωγής στοιχείων εργαζομένων από αρχείο Excel (xls), μέσω του μενού "Εργαλεία"->"Εισαγωγή στοιχείων εργαζομένων από Excel (xls)". Τα αρχεία Excel πρέπει να έχουν τη μορφή του αρχείου ExcelExample.xls που βρίσκεται στο φάκελο addons στο φάκελο όπου έχει εγκατασταθεί η εφαρμογή.

Αλλαγές Έκδοση 1.0.6.0:
-Κλείδωμα κωδικών οργανισμών και επιλογή τους από λίστα