Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις για την Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ

1.  Τι είναι η υπηρεσία "Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ";

 

Είναι μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορείτε να προγραμματίσετε διαδικτυακά ραντεβού με φυσική επίσκεψη σε Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης στο οποίο ανήκετε με βάση τη διεύθυνση κατοικίας σας ή τη διεύθυνση της επιχείρησής σας.

 

 

2.  Πώς εισέρχομαι στην "Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ"; 

 

Η είσοδος στην "Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ"  πραγματοποιείται με χρήση κωδικών TAXISnet.

 

3.  Ποιο πρόγραμμα πλοήγησης προτείνεται να χρησιμοποιείται για τη χρήση της πλατφόρμας;  

 

Η εφαρμογή είναι συμβατή με τους σύγχρονους φυλλομετρητές Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari.  

 

 

4.  Ποιες επιλογές έχω μετά την είσοδο μου στην πλατφόρμα;

 

Μετά την επιτυχή είσοδο σας μπορείτε να προγραμματίσετε ψηφιακό ραντεβού στον ΟΑΕΔ για να εξυπηρετηθείτε στα υποκαταστήματα ΚΠΑ2 και ΕΚΟ με φυσική παρουσία, για τις υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

 

 

5.  Μπορώ να κλείσω ραντεβού αυθημερόν;

 

Μπορείτε να προγραμματίσετε το ραντεβού σας από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και για 30 ημέρες μετά (εξαιρουμένων των αργιών).

 

 

6.  Μπορώ να κλείσω ραντεβού για τρίτο πρόσωπο; 

 

Ναι, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού και για τρίτο πρόσωπο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου, το οποίο θα εξυπηρετηθεί με φυσικό ραντεβού.

 

 

7.  Ποιο είναι το ωράριο προγραμματισμού επισκέψεων στην "Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ";

 

Την  τρέχουσα  περίοδο,  λόγω  των  έκτακτων  συνθηκών  εξαιτίας  της  πανδημίας,  το  ωράριο προγραμματισμού των επισκέψεων στην "Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ" είναι από τις 8:30 π.μ. (πρώτο ραντεβού) έως τις 13.30 μ.μ. (τελευταίο ραντεβού).

 

 

8.  Ποια είναι η διάρκεια κάθε επίσκεψης;

 

Στην τρέχουσα περίοδο επιτρέπεται να προγραμματίσετε ραντεβού με διάρκεια έως 15’ λεπτά. Για τις Συμβουλευτικές Υπηρεσίες η διάρκεια του ραντεβού είναι 30’ λεπτά.

 

 

9.  Μπορώ να καταγράψω το θέμα της επίσκεψης μου;

 

Μπορείτε να επιλέξετε μια από τις διαθέσιμες Υπηρεσίες για την οποία επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω ραντεβού, αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα καταγραφής επιπλέον πληροφοριών. Διευκρινίζεται ότι οι Υπηρεσίες  που  διατίθενται  για  εξυπηρέτηση  μέσω  ραντεβού  στα  ΚΠΑ2  είναι  μόνο  αυτές  που  δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. 

 

 

10. Σε ποια ΚΠΑ2 μπορώ να κλείσω ραντεβού;

 

Στο ΚΠΑ2 στο οποίο ανήκετε με βάση την διεύθυνσή σας.

 

 

11. Γιατί σε συγκεκριμένη ημέρα δεν βλέπω διαθέσιμες ώρες;

 

Η συγκεκριμένη ημέρα δεν διαθέτει πλέον διαθέσιμα ραντεβού. Θα πρέπει να επιλέξετε μιαν άλλη ημερομηνία και ώρα.  

 

 

12. Είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσω τα στοιχεία επικοινωνίας;

 

Η  συμπλήρωση  των  στοιχείων  επικοινωνίας  είναι  υποχρεωτική,  προκειμένου  να  ειδοποιηθείτε  σε περίπτωση αναγκαστικής τροποποίησης ή ακύρωσης της προγραμματισμένης επίσκεψης σας, από το ΚΠΑ2. 

 

 

13. Λαμβάνω αποδεικτικό για το ραντεβού μου;

 

Λαμβάνετε ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης του ραντεβού σας στο email επικοινωνίας που δηλώνετε.
Για το λόγο αυτό εφιστούμε την προσοχή στην ορθή συμπλήρωση των στοιχείων επικοινωνίας.  

 

 

14. Πώς μπορώ να εντοπίσω τα προγραμματισμένα ραντεβού μου;

 

Μπορείτε να ανατρέξετε στα email επιβεβαίωσης που έχετε λάβει.

Διευκρινίζεται ότι αποστέλλονται και email υπενθύμισης του ραντεβού.

 

 

15. Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την προγραμματισμένη επίσκεψη μου στην "Πλατφόρμα Φυσικού Ραντεβού ΟΑΕΔ" 

 

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε ή να ακυρώσετε το ραντεβού σας πατώντας τον σχετικό σύνδεσμο “Αλλαγή  της  συνάντησης”  που  θα  βρείτε  στο  email  επιβεβαίωσης  που  λάβατε.  Για  κάθε  ενέργεια ακύρωσης  εμφανίζεται  και  μια  επιβεβαιωτική  ένδειξη  σε  μορφή  αναδυόμενου  παραθύρου.
Ολοκληρώνοντας  την  ακύρωση  λαμβάνετε  σχετικό  email  ακύρωσης.