myEGDIXlive - Video conference or telephone communication from the General Secretariat of the Financial Sector and Private Debt Management (GGTDICH formerly EGDICH) of the Ministry of National Economy and Finance
myEGDIXlive
Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myEGDIXlive για να εξυπηρετηθείτε από εκπρόσωπο της Γενικής Γραμματείας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΓΓΧΤΔΙΧ) μέσω τηλεδιάσκεψης ή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, για θέματα που αφορούν αιτήσεις οφειλετών, εκπροσώπων επιχειρήσεων ή συμβούλων αυτών που έχουν εξουσιοδοτηθεί στην αίτηση των πληροφοριακών συστημάτων του Φορέα (εφεξής ενδιαφερόμενοι) και έχουν εκκινήσει αίτηση στις κατωτέρω αναφερόμενες ηλεκτρονικές πλατφόρμες της ΓΓΧΤΔΙΧ.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες:
Στις ανωτέρω παρεχόμενες υπηρεσίες οι εκπρόσωποι της ψηφιακής υπηρεσίας myEGDIXlive, παρέχουν οδηγίες και ενημέρωση σχετικά με τις ενέργειες που συνίστανται ή απαιτούνται να προβούν οι ενδιαφερόμενοι, ανάλογα με το στάδιο της αίτησής τους, για την επίλυση προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζουν. Επισημαίνεται ότι παρέχονται πληροφορίες για μία (1) μόνο αίτηση ανά ραντεβού, της οποίας ο αριθμός έχει καταχωρηθεί στα στοιχεία κράτησης.
Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσετε υποχρεωτικά:
-
το ονοματεπώνυμό σας
-
την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
-
τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας σας
-
τον ρόλο σας (αιτών ή σύμβουλος, στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ)
-
το θέμα
-
τον ΑΦΜ του αιτούντος στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ
-
τον αριθμό της αίτησης στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ
Επισημαίνεται ότι το ψηφιακό ραντεβού (τηλεφωνικό ή με τηλεδιάσκεψη) μπορεί να υποβάλει και κάποιος άλλος για λογαριασμό του ενδιαφερόμενου, μέσω του συνδέσμου myEGDIXlive.gov.gr, όμως στο ραντεβού (τηλεφωνικό ή με τηλεδιάσκεψη) θα πρέπει να παραστεί ο αιτών την κράτηση, σύμφωνα με τον ρόλο που έχει επιλέξει και που έχει ήδη δηλωθεί ή εξουσιοδοτηθεί και οριστικοποιηθεί στη σχετική αίτησή του (στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ).
Στην περίπτωση της τηλεδιάσκεψης και εφόσον το επιθυμεί ο αιτών την κράτηση, δύναται να επιλέξει και τη συμμετοχή τρίτου προσώπου στη σχετική ενημέρωση (του δικηγόρου του, του λογιστή του, ή του Συμβούλου του) ο οποίος θα λάβει σχετική ενημέρωση για την κράτηση με ευθύνη του εν λόγω αιτούντα.
Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης θα σας ζητηθεί να επιδείξετε -ο αιτών την κράτηση (αιτών ή οριστικοποιημένος σύμβουλος στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ)- τα έγγραφα ταυτοποίησής σας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, εξουσιοδότηση εκπροσώπησης νομικού προσώπου κλπ), ενώ κατά την έναρξη της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης θα σας ζητηθεί η τηλεφωνική ταυτοποίηση των δηλωθέντων στοιχείων (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, α/α αίτησης), προκειμένου να συνεχιστεί η συνομιλία με τον εκπρόσωπο της ΓΓΧΤΔΙΧ.
Νομικό Πλαίσιο
Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Μάθετε το myEGDIXlive
Οδηγίες Χρήσης
Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις