rss Ακολουθήστε μας στο twitter Ακολουθήστε μας στο youtube

Πληροφορίες για την διαδικασία ελέγχου εγκυρότητας


Σε περίπτωση που ο αριθμός εγγραφής ΦΠΑ που σας έχει δώσει πελάτης σας εμφανίζεται ως άκυρος ή εμφανίζονται λανθασμένες πληροφορίες σε σχέση με εκείνες που σας έχει δώσει ο πελάτης σας, θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε μαζί του για να επιβεβαιώσετε ότι τα στοιχεία που σας έχει δώσει είναι ορθά. Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, θα πρέπει να του ζητήσετε να επικοινωνήσει με τις φορολογικές αρχές οι οποίες του έχουν εκδώσει τον αριθμό εγγραφής ΦΠΑ ούτως ώστε να προβούν στις απαραίτητες διορθώσεις.

Σε περίπτωση που ο δικός σας (Ελληνικός) αριθμός εγγραφής ΦΠΑ εμφανίζεται ως άκυρος ή οι πληροφορίες είναι λανθασμένες (π.χ. όνομα, διεύθυνση), θα πρέπει :
- Να βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία μητρώου που έχετε δώσει στον προμηθευτή σας είναι τα σωστά. Τα στοιχεία που δίνετε θα πρέπει να είναι ίδια με αυτά που εμφανίζονται στο Ελληνικό φορολογικό μητρώο.
- Να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε κάνει διακοπή ενδοκοινοτικών συναλλαγών ή διακοπή του ΑΦΜ της επιχείρησης σας
- Να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμα που εμφανίζεται αναφέρει ως τίτλο 'Μη έγκυρο ΑΦΜ' και όχι άλλο είδος προβλήματος.
- Να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες φορολογικές αρχές και να αναφέρετε το πρόβλημα ώστε να σας δωθούν οι κατάλληλες οδηγίες. Για την επικοινωνία σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω στοιχεία:

Υπ.Οικονομικών
Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων
Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Ελέγχων & Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων
Διεύθυνση Ελέγχων
Τμήμα Β
Τηλ. +30 210 36 46 227
Φαξ. +30 210 36 16 216