rss Ακολουθήστε μας στο twitter Ακολουθήστε μας στο youtube

Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Πιστοποίηση Λογιστών


1.Πώς μπορώ να πάρω τον πρόσθετο ρόλο;

Θα πρέπει  να έχετε πάρει κλειδάριθμο και  να έχετε ενεργοποιήσει το λογαριασμό σας.
Για να λάβετε τον Πρόσθετο Ρόλο αφού συνδεθείτε με τους κωδικούς σας στην επιλογή "ο λογαριασμός μου" ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
α.    Διαχείριση Λογαριασμού
β.    Πρόσθετος ρόλος
γ.     Υποβολή αίτησης πρόσθετου ρόλου

2. Γιατί δεν μου δίνετε το δικαίωμα να πάρω τον Πρόσθετο ρόλο ενώ είμαι λογιστής;

Θα πρέπει να έχετε ανανεώσει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογιστή /φοροτεχνικού στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος και να έχετε στο Μητρώο TAXIS  ΚΑΔ που εμπίπτει στο εύρος των λογιστικών δραστηριοτήτων.
Παρακαλούμε ενημερωθείτε αναλυτικότερα από την ΠΟΛ  1178  7/12/2010  και 1186 21/12/2010.

3.Πώς γίνεται η πιστοποίηση σε Λογιστικά γραφεία;

Τα λογιστικά γραφεία για να  πιστοποιηθούν ηλεκτρονικά, θα πρέπει:

  • να έχουν άδεια του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
  • να έχουν κωδικό δραστηριότητας (ΚΑΔ) για λογιστικές υπηρεσίες. Αφού πιστοποιηθούν θα μπορούν να αποδέχονται ή να απορρίπτουν εξουσιοδοτήσεις  από τα φυσικά πρόσωπα και τα Νομικά πρόσωπα και όταν εισέρχονται στο σύστημα να αποφασίζουν για ποιο χρήστη θέλουν να πραγματοποιήσουν συναλλαγή.

4. Ποιούς μπορούν να εξουσιοδοτήσουν τα ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ (με νομική υπόσταση ΑΕ, ΟΕ, ΕΠΕ);

Μπορούν να εξουσιοδοτήσουν κάθε υπάλληλό τους (είτε έχει άδεια λογιστή είτε όχι), να υποβάλει δηλώσεις που αφορούν μόνο το ίδιο το λογιστικό γραφείο.
Μπορούν να εξουσιοδοτήσουν τους υπαλλήλους τους να υποβάλουν δηλώσεις για τους πελάτες του γραφείου, μόνο αν έχουν άδεια λογιστή.

5. Λογιστής (φυσικό πρόσωπο) με ατομική επιχείρηση, μπορεί να εξουσιοδοτήσει υπαλλήλους του;

Δεν  μπορεί να εξουσιοδοτήσει υπαλλήλους που έχει στο γραφείο του.
Μπορεί να υποβάλει δηλώσεις  πελατών του, μόνο με τους προσωπικούς του κωδικούς.

6. Πως μπορώ να ελέγξω αν είμαι καταχωρημένος ως λογιστής στην υπηρεσία TAXISnet ;

Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τον ΑΦΜ σας στην εφαρμογή

7.Γιατί στην εφαρμογή Αναζήτηση Στοιχείων Λογιστή δεν εμφανίζεται ο αριθμός αδείας μου;

Τα στοιχεία των λογιστών που εμφανίζονται είναι όπως ακριβώς παρέχονται από το Οικονομικό Επιμελητήριο στη Γ.Γ.Π.Σ.
Θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Οικονομικό Επιμελητήριο προκειμένου να γίνει η μεταβολή.

8. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις.Τι να κάνω;

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet. 
Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm 

Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας: 

  • Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet παρακαλούμε να απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο 213-1621000. Παρακαλούμε ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ.
  • Ταχ. Δ/νση Γ.Γ.Π.Σ. : Χανδρή 1 & Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 18346, Αθήνα