rss Ακολουθήστε μας στο twitter Ακολουθήστε μας στο youtube

Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για το ΚΕ.Δ


1. Είμαι Φορέας του Δημοσίου. Με ποιον τρόπο μπορώ να υποβάλω ένα αίτημα;

Για την υποβολή αιτημάτων από τους ενδιαφερόμενους Φορείς καθώς και τη συνολική εποπτεία της πορείας αυτών έχει αναπτυχθεί η διαδικτυακή εφαρμογή «Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας». Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο σύνδεσμο (http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/Services/DimosiaDioikisi/KED/aithmata_eda) .

2. Είμαι Φορέας του Δημοσίου. Πώς μπορώ να βρω τον ΑΦΜ του Φορέα μου;

Οι κωδικοί TAXISNET για τον ΑΦΜ του Φορέα (και όχι του Νόμιμου Εκπροσώπου αυτού) χρησιμοποιούνται από τις δ/νσεις Οικονομικού ή/και Διοικητικού. Επιπλέον, οι κωδικοί TAXISNET για τον ΑΦΜ του Φορέα χρησιμοποιούνται από τους διαχειριστές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο).

3. Τι είναι ο Οδηγός Υλοποίησης Διαδικτυακών Υπηρεσιών και ποιους σκοπούς εξυπηρετεί;

Ο  Κοινός Οδηγός Υλοποίησης Διαδικτυακών Υπηρεσιών περιλαμβάνει  κοινές / οριζόντιες λειτουργίες για όλες τις διαδικτυακές και απευθύνεται σε Φορείς οι οποίοι θέλουν να αναπτύξουν λογισμικό εξυπηρετητή/πελάτη για να χρησιμοποιήσουν τις διαδικτυακές υπηρεσίες του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ).  Στοχεύει στην υιοθέτηση ενός κοινού τρόπου ανάπτυξης λογισμικού για θέματα που αφορούν π.χ. την αυθεντικοποίηση χρηστών, την ιχνηλασιμότητα των κλήσεων κλπ.

4. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Κέντρο Διαλειτουργικότητας για πληροφορίες - παρατηρήσεις;

Για επικοινωνία με το Κέντρο Διαλειτουργικότητας μπορείτε να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση kedg2g@gsis.gr ή να καλέσετε στο 213-162100.

5. Είμαι Φορέας του Δημοσίου και αναζητώ συγκεκριμένα δεδομένα. Πώς μπορώ να δω αν δικαιούμαι να λαμβάνω τα δεδομένα;

Κάθε Φορέας του Δημοσίου μπορεί να υποβάλει ένα αίτημα για την παροχή της επιθυμητής υπηρεσίας. Στην  περιγραφή αυτής, γίνεται μνεία σε ποιους Φορείς αυτή απευθύνεται. Επιπρόσθετα, κάθε φορά που υποβάλλεται ένα αίτημα για παροχής στοιχείων διαμέσου μιας διαδικτυακής υπηρεσίας, το εν λόγω αίτημα εξετάζεται από την  καθ΄ ύλην αρμόδια υπηρεσία για το κατά πόσο ο Φορέας δικαιούται να λάβει τα δεδομένα που αιτείται.

6. Τι δικλείδες ασφαλείας μου παρέχει το Κέντρο Διαλειτουργικότητας;

Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας μέσα από τον Κοινό Οδηγό Υλοποίησης Διαδικτυακών Υπηρεσιών, ορίζει προδιαγραφές ως προς: (α) την Αυθεντικοποίηση Χρηστών, (β) τον έλεγχο Δικαιωμάτων Πρόσβασης Χρηστών, (γ) την Υπηρεσία Ιχνηλασιμότητας (Auditing) (δ) τη Διαχείριση Εξαιρέσεων (Exception Handling) επομένως, εξασφαλίζει την ασφάλεια σε ότι αφορά την πληροφορία που ανταλλάσσεται – μεταφέρεται μεταξύ του ΚΕΔ και των εφαρμογών ή πληροφοριακών συστημάτων των Φορέων.

7. Είμαι Φορέας του Δημοσίου και επιθυμώ να λαμβάνω συγκεκριμένα δεδομένα. Τι τροποποιήσεις απαιτεί αυτό στο δικό μου πληροφοριακό σύστημα;

Για τη λήψη δεδομένων ο Φορέας θα πρέπει να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα πελάτη (client application) σύμφωνα με τον Κοινό Οδηγό Υλοποίησης Διαδικτυακών Υπηρεσιών, να τηρεί αρχείο Ιχνηλασιμότητας και να είναι σύμφωνος με την Πολιτική Ορθής Χρήσης Διαδικτυακών Υπηρεσιών.

8. Είμαι Φορέας του Δημοσίου. Μπορώ να αιτηθώ περισσότερες από μια διαδικτυακές υπηρεσίες;

Ναι, ένας φορέας του Δημοσίου μπορεί να αιτηθεί για περισσότερες από μια διαδικτυακές υπηρεσίες. Για διευκόλυνσή των Φορέων, οι διαδικτυακές υπηρεσίες έχουν ομαδοποιηθεί σε περιοχές με κριτήριο τη συνάφειά τους, λαμβάνοντας υπόψη επίσης τις σχετικές ανάγκες των Φορέων.

9. Είμαι πολίτης / Ιδιωτική Επιχείρηση. Μπορώ να αιτηθώ για περισσότερες από μια διαδικτυακές υπηρεσίες;

Οι παρέχομενες από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας διαδικτυακές υπηρεσίες, την παρούσα χρονική στιγμή  παρέχονται αποκλειστικά σε Φορείς του Δημοσίου (Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου ή/και Ιδιωτικού Δικαίου).