rss Ακολουθήστε μας στο twitter Ακολουθήστε μας στο youtube

Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Απογραφή.


1.Γιατί δεν μπορώ να μπώ στην εφαρμογή της απογραφής ενώ δίνω τα σωστά usernameκαι password ; (Μήνυμα λάθους «Ανεπιτυχής προσπάθεια εισόδου: Λανθασμένοι κωδικοί»)

Χρησιμοποιείτε λανθασμένους κωδικούς.Πιθανές αιτίες:
Διαθέτετε κωδικούς TAXISnet που δεν είναι ενεργοποιημένοι.
Για να ελέγξετε αν οι κωδικοί TAXISnet που διαθέτετε είναι ενεργοί πατήστε  εδώ και πληκτρολογείστε τους κωδικούς που έχετε και εισέρχεστε στο TAXISnet. Αν δεν μπορείτε να εισέλθετε στην εφαρμογή,τότε δεν διαθέτετε ενεργούς κωδικούς TAXISnet.
-Είναι πιθανόν να διαθέτετε κωδικούς TAXISnet (για παράδειγμα ο λογιστής σας) και επομένως να μην σας επιτρέπει η εφαρμογή την είσοδο με ΑΦΜ/Αρ. Ειδ/σης
-Χρησιμοποιείτε τον αριθμό δήλωσης και όχι τον αριθμό ειδοποίησης.
-Δεν χρησιμοποιείτε τον αριθμό ειδοποίησης εκκαθαριστικού σημειώματος
οικονομικού έτους 2010 (εισοδήματα 2009).

2.Πού μπορώ να βρω τον αριθμό Ειδοποίησης που χρειάζεται ως password;

Θα πρέπει να ανατρέξετε στο εκκαθαριστικό σημείωμα του οικονομικού έτους 2010. Ο αριθμός ειδοποίησης αναφέρεται πάνω αριστερά στον πίνακα Α (Στοιχεία Υπηρεσίας) ως «αρ. ειδ/σης». Βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για το εκκαθαριστικό σημείωμα οικονομικού έτους 2010 (εισοδήματα 2009)

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Οι έγγαμες γυναίκες που λόγω αρμοδιότητας θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή Διαχείρισης Προσωπικού θα πρέπει να αποκτήσουν κωδικούς TAXISnet, παρότι ο σύζυγός τους διαθέτει κωδικούς;

Οι έγγαμες γυναίκες, παρόλο που υποβάλλουν Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος από κοινού με το σύζυγό τους, θα πρέπει να εξασφαλίσουν προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στις υπηρεσίες του TAXISnet, τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν για τις ανάγκες της απογραφής                     
         

4.Έχω ήδη κωδικούς TAXISnet γιατί υποβάλλω ηλεκτρονικά την δήλωσή μου.Με τους ίδιους κωδικούς θα έχω πρόσβασηστην ηλεκτρονική εφαρμογή της απογραφής;

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την πρόσβασή σας στην ηλεκτρονική εφαρμογή της απογραφής, τους κωδικούς που έχετε ήδη.

5.Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις. Τι να κάνω;

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου / My TAXISnet.
Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος  https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:
1) Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet παρακαλούμενα απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο 213-1621000
Παρακαλούμε ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ .
2) Ταχ. Δ/νση Γ.Γ.Π.Σ. : Χανδρή 1 & Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 18346, Αθήνα .;